تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرکنسول افغانستان در مشهد: حادثه حرم جنایتی از سوی صهیونیست‌ها است

  • کد خبر: ۱۰۴۰۷۰
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
سرکنسول افغانستان در مشهد: حادثه حرم جنایتی از سوی صهیونیست‌ها است
سرکنسول افغانستان در مشهد در رابطه با تعرض به ساحت امام رضا(ع) و حمله تروریستی در حرم ایشان گفت: اختلاف افکنی جزئی از برنامه‌های صهیونیست‌ها است و اتفاق حرم مطهر رضوی یک جنایت بزرگ علیه خادمین و علمای کرام محسوب می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عبدالجابر انصار، سرکنسول افغانستان در مشهد در خصوص تعرض به ساحت حضرت رضا(ع) و جامعه روحانیت گفت: از آنجایی که اسلام مرزی ندارد و دیانت اسلامی همه مسلمان‌ها را برادر می‌خواند، بنابراین تفکیک جامعه، امت اسلامی، قوم و تبار و مذهب یک پدیده وارداتی و ساخته و پرداخته دشمنان دین است.

وی با بیان اینکه این جنایت از سوی صهیونیست‌ها است، افزود: پدیده اختلاف و فرافکنی جزیی از دساتیر شبکه های صهیونیستی است و هیچ چیزی فراتر از آن وجود ندارد. اگر هر کسی به این پدیده به عنوان عامل اصلی فکر نکند، در حقیقت آب به آسیاب دشمن ریخته و دشمنان اسلام را تقویت کرده است.

اتفاق در حرم مطهر رضوی(ع) یک جنایت است

جابر انصار معتقد است: اتفاق در حرم مطهر رضوی(ع)، یک جنایت است، جنایت در هر جایی از جهان که اتفاق می افتد، محکوم است، اما چنین جنایتی در ماه مبارک رمضان، علیه خادمین اسلام و علمای کرام و به خصوص در صحن حرم امام رضا(ع) را به شدیدترین کلمات محکوم می کنیم و یقین داریم که دستگاه عدلی و قضایی جمهوری اسلامی ایران عاملین این جنایت را، که هر کس یا هر گروه تروریستی و تفرقه افکن که باشد را شناسایی می کند و عدالت اجرا می‌شود.

وی گفت: من مراتب تأسف و تأثر خود را به خاطر شهادت این روحانی عزیز و زخمی شدن دو روحانی دیگر را به خانواده شهید و جامعه روحانیت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم و یقین دارم جنت فردوس نصیب اوست و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو می کنم. این مراتب تاثر را به نمایندگی از جامعه مهاجرین افغانستان و به نمایندگی از آحاد مردم افغانستان اعلام می دارم و آرزو دارم دست‌های نامیمون و کثیف این جنایت هرچه زودتر شناسایی شود تا مبادا این فتنه‌ها علیه امت اسلامی شود.

سرکنسول افغانستان در مشهد در ادامه افزود: یقینا ملت ایران و هر ملتی هوشیاری خاص خود را دارد. ملت ایران ملت، داناست و از ویژگی های یک ملت بزرگ این است که به همدیگر رحم داشته باشد، تحمل کند و زود احساساتی نشود که یقینا این ویژگی ها را ملت ایران دارد. ما یقین داریم در برابر این توطئه ها فائق می‌شویم و عاملین این حاثه شناسایی شده، به سزای اعمال ننگین شان می رسند.

ایران مسئولیت اسلامی و اخلاقی خود را در قبال مهاجرین افغانستانی انجام داده است

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور و ملتی در جهان سراغ نداریم که به اندازه ملت مسلمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت اسلامی و اخلاقی خود را در قبال مهاجرین و براداران افغانستانی خود انجام داده باشد که چهل سال میزبان خوبی بودند و زمینه رشد و ترقی مهاجرین افغانستانی را مساعد ساختند، با توجه به اینکه ایران در تحریم های کمرشکن و ظالمانه قرار داشته و دارد.

جابر انصار در پایان با اشاره به موضوع مهاجرین هم گفت: مردم و مهاجرین افغانستان هم به نوبه خود رسالت خود را در مقابل ملت بزرگ ایران ادا کردند و در صحنه‌های بازسازی، تحصیلی و تمام عرصه‌های سیاسی در کنار ملت ایران بودند که ما ملت واحد و دارای جغرافیای واحد هستیم.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->